Postman cloud agent error cannot send requests to localhost select a different agent

Ошибка «Не удалось отправить запрос» в веб-версии Postman Я использую веб-версию почтальона. Я отправил запрос с помощью POST на url =

Ошибка «Не удалось отправить запрос» в веб-версии Postman

Я использую веб-версию почтальона.
Я отправил запрос с помощью POST на url = localhost:3000/students Но выдает ошибку:

Помогите что делать 🙁

5 ответов

Веб-сайт Postman не может отправить запрос на локальный хост вашего компьютера. Сначала ему необходимо подключиться к вашему ПК с настольным клиентом Postman. Вы можете скачать его здесь. Запустите его, затем перейдите в рабочее пространство Postman в своем браузере -> отправьте запрос, и он будет работать.

У меня такая же проблема, веб-версия почтальона не может отправить запрос на локальный хост. . Так что я просто использую настольную версию почтальона, и она работает

Ошибка здесь довольно ясна. Cloud Agent Error: Can not send requests to localhost. Select a different agent.

Веб-версия Postman не может отправлять запросы на сервер, который работает на вашем локальном ПК (localhost). Чтобы отправить запрос на URL-адрес локального хоста, вам необходимо установить настольный клиент Postman.

У меня точно такая же проблема. Я использовал настольное приложение, и там все работало нормально

kuz » 10 янв 2019, 11:34

kuz писал(а): Добрый день!

Кто-нибудь смог прикрепить документы? Пишет «ошибка загрузки файла». В поддержку звонила, сказали, отправлять форму с вопросом на почту. Решения никакого нет

Документы уже прикрепляет. Появилась ошибка INTERNAL_ERROR при нажатии на кнопку далее

Получилось решить проблему? Вчера тоже не цеплял один документ. Самое интересное уставной документ не цеплялся, а решение о максимальной сумме нормально. Сегодня оба прицепились, но INTERNAL_ERROR при переходе вперёд.

Вот-Вот! Аналогичная ситуация. Будем надеяться, что завтра опять как-нибудь само все заработает

Re: Вопросы: регистрация и полномочия поставщика на ЕИС

natashav » 10 янв 2019, 11:40

Кто и как прошел этот чертов этап. Что и куда надо внести, что бы ЭТО увидело мою ЭП и перестало троллить (ОНО — это сайт!). Все остальные настройки выполнены. Как заказчик (от организации с которой я работаю) захожу нормально.

А с письмами в техподдержку не обольщайтесь. Я со стороны заказчика полгода с ними борюсь. бесполезняк полный. Отписки непонятные ни для кого. Мой сисадин (очень спокойный человек) так громко ругался матом, что мне стало страшно. При чем никаких регламентированных сроков нет в принципе! Мне вот на одно обращение с сентября не ответили.

This message could not be sent NDR when an approved user sends mail in Office 365

When a user who has Send As permission to a distribution group tries to send an email message to other users by using Microsoft Outlook in Office 365, the user receives a non-delivery report (NDR) that contains the following error message:

This message could not be sent. Try sending the message again later, or contact your network administrator.
Error is [0x80070005-00000000-00000000]

Cause

This issue may occur if the address book in Outlook isn’t updated.

Resolution

To resolve this issue, follow these steps:

Update the address book in Outlook. To do this, follow these steps.

On the Office ribbon, select the Send/Receive tab, select the down arrow next to Send/Receive Groups, and then select Download Address Book.

Screenshot of the Download Address Book command on the Send/Receive tab.

In the Offline Address Book dialog box, make sure that the Download changes since last Send/Receive check box is selected and that Offline Global Address List is selected as the address book, and then select OK.

Screenshot of the Offline Address Book dialog box.

Test to see whether the issue is resolved by sending an email message as the distribution group. When you create the message, use the global address list (GAL) to populate the From field.

If doing this doesn’t resolve the issue, go to step 2.

Delete all files and folders in the Offline Address Books folder. To do this, follow these steps:

Locate the Offline Address Books folder. In Windows 8 and Windows 7, the folder is located along the following path:

Users<UserName>AppDataLocalMicrosoftOutlookOffline Address Books

Screenshot of Windows Explorer showing the path to the Offline Address Books folder.

The folder may be hidden. To unhide it, select Start, type folder options in the search box, select Folder Options, select the View tab, select Show hidden files, folders, and drives, and then select OK.

Delete the contents of the Offline Address Books folder. (The contents of the folder will be re-created when you restart Outlook).

Start Outlook, and then test to see whether the issue is resolved by sending an email message as the distribution group.

Я использую веб-версию почтальона.
Я отправил запрос с помощью POST на url = localhost:3000/students Но выдает ошибку:

Could not send request
Cloud Agent Error: Can not send requests to localhost. Select a different agent.

Помогите что делать :(

7 ответов

Веб-сайт Postman не может отправить запрос на локальный хост вашего компьютера. Сначала ему необходимо подключиться к вашему ПК с настольным клиентом Postman. Вы можете скачать его здесь. Запустите его, затем перейдите в рабочее пространство Postman в своем браузере -> отправьте запрос, и он будет работать.


37

MasterMind
19 Апр 2021 в 09:16

Ошибка здесь довольно ясна. Cloud Agent Error: Can not send requests to localhost. Select a different agent.

Веб-версия Postman не может отправлять запросы на сервер, который работает на вашем локальном ПК (localhost). Чтобы отправить запрос на URL-адрес локального хоста, вам необходимо установить настольный клиент Postman.


1

Gokul nath
30 Май 2021 в 15:15

Да, загрузите агент postman для ПК и запустите его. Как только вы получите сообщение об ошибке, там внизу почтальон предоставит дополнительную информацию о загрузке агента ПК, и все будет хорошо.


0

Nehemiah Bosire
22 Июн 2022 в 13:48

У меня точно такая же проблема. Я использовал настольное приложение, и там все работало нормально


-1

Sarvin
17 Янв 2022 в 22:18

У меня такая же проблема, веб-версия почтальона не может отправить запрос на локальный хост. . Так что я просто использую настольную версию почтальона, и она работает


7

Zacquio
19 Апр 2021 в 09:12

Я также недавно столкнулся с той же проблемой. Просто используйте настольное приложение postman, и после входа в систему запросы post/get и т. д. могут выполняться без проблем.


1

Özer
6 Янв 2022 в 23:38

I am in a corporate env so I have to use a proxy to reach servers. This works well in postman and in browsers. What I can’t reach is localhost in postman but I can reach localhost in the browser.

I am running Postman for Linux Version 6.0.9. I have tried reaching localhost:9082/rest/myapi…. and 127.0.0.1:9082/rest/myapi with both global proxy and system proxy turned on and with either turned on and with non turned on. In all cases I am not able to reach localhost.

What I get as an response is an error page from the proxy server! Someway the call gets out on the network instead of being kept on my machine.

The postman console:

My request headers are:

Cache-Control →no-cache Connection →Keep-Alive Content-Length →986 Content-Type →text/html; charset=utf-8 Pragma →no-cache Proxy-Connection →Keep-Alive 

My response headers are:

cache-control:"no-cache" pragma:"no-cache" content-type:"text/html; charset=utf-8" proxy-connection:"Keep-Alive" connection:"Keep-Alive" content-length:"986" 

My response body is an html page.

How can I make a call to localhost work with postman?

How do I access my localhost Postman?

Making GET Requests with Postman To see all of the users that are currently in the database, make a GET request to localhost:4000/users . To do this, you should: Make sure the dropdown is set to GET. Enter the URL localhost:4000/users in the textbox that says “Enter request URL”.

Why Postman is showing could not send request?

If Postman fails to send your request, you may be experiencing connectivity issues. Check your connection by attempting to open a page in your web browser. Some firewalls may be configured to block non-browser connections. If this happens you will need to contact your network administrators for Postman to work.

Can not send requests to localhost select a different agent in Postman?

Cloud Agent Error: Can not send requests to localhost. Select a different agent. Postman web version cannot able to send requests to the server that runs on your local PC(localhost). In order to send a request to the localhost URL, you need to install Postman desktop client.

What is host and localhost?

Localhost is a hostname that refers to the local machine currently making the request. On many computers, localhost is an alias for the IP address 127.0. 0.1. When a computer pings this IP address, it is communicating with itself.

Why does postman always use HTTP_proxy and HTTPS_proxy when using localhost?

When you issue a request to localhost respectively 127.0.0.1 it should bypass the web proxy. Postman seems to do so until you set the environment variables HTTP_PROXY and HTTPS_PROXY in Windows. By then it always uses these proxy settings even if you turn off system proxy in the options and even for localhost.

How to bypass localhost in Postman?

To do this go to Postman preferences > Proxy. You can also try sending a request in postman without typing localhost (e.g. :8080/send) i think i also found a perfect fix. First you turn on global proxy configurations, add your local machine Ip which is 127.0.0.1,then also add localhost in the bypass. Also turn off SSL verification.

Why is postman not connecting to my computer?

SO: If you’re using the free version of Postman, and you receive “connection refused” errors, then check whether you’re using a Personal or Team workspace. The problem may not have anything to do with your computer or its network configuration.

Why is my localhost not corresponding to my local server?

As we have mentioned earlier, one of the reasons the error message in question may appear is that, in some cases, the localhost isn’t corresponding to 127.0.0.1 which is the address of your local web server. In order to fix that problem, start the web server by launching XAMPP or WAMP and go to your browser and type 127.0.0.1 and press Enter .

I was having similar issue with HTTP calls to local ASP.NET Core Web API apps. Changing the proxy settings didn’t fix it for me.

Finally fixed it by turning off File > Settings > General > SSL Certificate Verification

Hope that helps someone out there.

I have the same issue. What works for me is:

Open File -> Settings -> Proxy

Then, enable proxy and put 127.0.0.1 : 80, if your web server runs on 80.

In the git thread, they say it is a known issue, so hopefully it will get resolved soon.

Привет, отправляю данные в формате Json через POSTMAN
5f21251c10a8d347429941.png
На сервере код

if (isset($_GET))
{
    print_r($_GET);
}
if (isset($_POST))
{
    print_r($_POST);
}

и в заголовке
header('Content-type: json/aplication');
А в ответе данных нету, если отправляю через Params в POSTMAN то все работает


  • Вопрос задан

    более двух лет назад

  • 2283 просмотра


Комментировать

Пригласить эксперта


Ответы на вопрос 2

alekciy

У вас ошибка в header(‘Content-type: json/aplication’); Правильной это Content-Type: application/json
Вообще рекомендую Insomnia. Одну из проблем которую я вижу в Postman это отсутствие выставления автоматических Content-Type. Insomnia же делает это сама в зависимости от типа тела запроса.


Комментировать

zkelo

var_dump(file_get_contents('php://input'));


Похожие вопросы


  • Показать ещё
    Загружается…

10 февр. 2023, в 02:20

3000 руб./за проект

10 февр. 2023, в 01:33

1500 руб./за проект

10 февр. 2023, в 00:54

2000 руб./в час

Минуточку внимания

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • Postingformjs error other groupadvert
  • Postimg cc ошибка 404
  • Postimage ошибка 404
  • Postgresql проверка базы на ошибки
  • Postgresql ошибка при установке