-
#1
Когда я скачал плагины RustNET и SecurityCameras, всё было норм, я ставил публичые и нет камеры, но после того, как я прилетел на космодром и попытался поставить ноут, раст вылетел, и не запускался, я перезапустил комп, раст запустился. Не мог зайти на сервер по причине этой ошибки. Перезагрузил сервер, когда зашел, всё было вроде норм, но я не мог шевелить головой. После загрузки плагинов меня выкинула с серва, опять из-за этой ошибки, я его перезапустил, после чего я зашёл на него, было тоже самое. Я загрузил плагин, потом ещё, а когда я загрузил плагин с GUI, выкинуло с сервака.
-
#2
Такие ошибки выдаёт когда в плагине косячный GUI
-
#3
Такие ошибки выдаёт когда в плагине косячный GUI
Так почему всё было норм, и вдруг GUI у Всех плагинов оказался косячным?
-
#4
Так почему всё было норм, и вдруг GUI у Всех плагинов оказался косячным?
Тогда почему когда выходит какая то обнова от разрабов раста, потом оксид и большинство плагинов становятся не рабочими?)
-
#5
Глянь, может картинки не хватает какой-то
-
#6
обнови плагин . Разработчик все исправил еще вчера утром .
-
#7
обнови плагин . Разработчик все исправил еще вчера утром .
У меня нету новой версии( я плагин удалил, но всё равно та же пурга
-
#8
ну потому что обект установлен на карте , а плагина рабочего нет.
Хотите нормальной стабилтной работы плагинов пишите в ЛС дам промокод на хостинг , растнет и весе его плагины в пюнашей панеле управления бесплтны и всегда акутуальной версии
-
#9
Когда я скачал плагины RustNET и SecurityCameras, всё было норм, я ставил публичые и нет камеры, но после того, как я прилетел на космодром и попытался поставить ноут, раст вылетел, и не запускался, я перезапустил комп, раст запустился. Не мог зайти на сервер по причине этой ошибки. Перезагрузил сервер, когда зашел, всё было вроде норм, но я не мог шевелить головой. После загрузки плагинов меня выкинула с серва, опять из-за этой ошибки, я его перезапустил, после чего я зашёл на него, было тоже самое. Я загрузил плагин, потом ещё, а когда я загрузил плагин с GUI, выкинуло с сервака.
Ошибка
RPC Error in AddUI
Говорит об отсутствующем элементе при попытке добавить Ui-шку когда пытаетесь использовать чтото(ну или в вашем случае при установленном объекте) или фиксите сами или как сказал выше Алукар велком к ним за авторской версией плагина)
-
#10
Закрывайте тему, я решил перенести серв на хостинг
-
#11
Хотя, нет, не закрывайте, я перенес сервер на хостинг, но проблема не исчезла, а ещё я решил проверить это на других серверах, меня тоже выкидывает с них. Раст переустанавливал
-
#12
Хотя, нет, не закрывайте, я перенес сервер на хостинг, но проблема не исчезла, а ещё я решил проверить это на других серверах, меня тоже выкидывает с них. Раст переустанавливал
А чё в тиките молчанка ?
Карту ту же залил ? Если да то скорей всего нужно будет тебе вайпать сервер , ибо старая версия в паре с криво установленным объектом ничего хорошего не сделают .
Или клиент вылетает ?
Последнее редактирование: 23 Апр 2018
-
#13
А чё в тиките молчанка ?
Карту ту же залил ? Если да то скорей всего нужно будет тебе вайпать сервер , ибо старая версия в паре с криво установленным объектом ничего хорошего не сделают .
Или клиент вылетает ?
На чужих серверах тоже, не в моём дело
-
#14
На чужих серверах тоже, не в моём дело
Клиент Стим или НоСтим ?
-
#16
удали полностью клиент и кеш в стимаапс , и установи заново . И кинь полную ошибку.
-
#17
Если это поможет, у меня линукс
-
#18
Если это поможет, у меня линукс
Разницы нет игра работает через эмулятор под никсами .
-
#19
Я нашел инфу, действительно, дело в том, что у меня линукс, надо было добавить LANG=en_US %command% в параметры запуска раст. Сделал так, и всё заработало. Раньше этого не было
-
#20
А нахрена все эти плагины на сервере? Игрокам они нахер не нужны. Для них нужен стабильный сервер. Без лагов. А вся это дрибидень нах… не нужна.
Содержание
- RPC Error: addui after an hour or two with my plugin
- Tuntenfisch
- Solved Kicked: RPC Error: OnProjectileAttack when killing scientist
- Buster_dylan
- JohnnyProxo
- FREAK_SQUAD
RPC Error: addui after an hour or two with my plugin
Tuntenfisch
So one user, actually 2 but we’ll focus on one user, who has used my plugin «KillFeed» has reported the following, regarding the RPC Error: addui:
Basically the plugin seems to kick everyone with the reason: RPC Error: addui
Since RPC Error: addui doesn’t really tell you anything specific and it only seems to happen after an hour or two, I’m really struggling to fix this.
The user above also said that it does happen less often on version 1.6.0 than on version 1.6.1, though the only significant difference between those two is the following:
I’m mainly referring to the third parameter that is passed into the FileStorage.server.Store(. ) function
So basically I don’t know what the issue is, the problem described by the user never occurs on my local server, so I have a hard time reproducing anything. Furthermore, though this might be unrelated, I don’t even know what I should pass into the third parameter of the FileStorage.server.Store(. ) function.
I know it’s asking much that someone takes some time to look over my plugin, but if someone knows how to fix this and could tell me, I would be more than happy.
Источник
Solved Kicked: RPC Error: OnProjectileAttack when killing scientist
Buster_dylan
after the update and its messing with lots of my sole plugins on my server dont no if this a rust issue or A rust issue
JohnnyProxo
apon shooting a scientist NPC From the bots plugin it kicks me with the above msg anybody have any clues as to why this is, or how to fix it?
FREAK_SQUAD
same issue tried removing all players saves also map , next step cmd reinstall complete, but i think a plugin is causing issue with scientist i increased scientists they spawn fine , can , i do have death notes and info panel so will try disabling them . ps just a local file for me friends to play and test on
[DOUBLEPOST=1517651256][/DOUBLEPOST]my server . log file on error
[DOUBLEPOST=1517651706][/DOUBLEPOST]death notes and info panel so will try disabling them made no change disabling
[DOUBLEPOST=1517652034][/DOUBLEPOST]found this on steam forums so will decrease items
apparently that error is also caused by too many items spawned on modded servers. So them xmass stockings can become crash everyone weapons. :/
Right opened up scientist population killed first one fine no error killed second same error now
Object reference not set to an instance of an object
put other plugins back as not them i have scientists at all warehouses all monuments etc every AI building around 20-25 scientists spawned across map
Источник
-
hello there was a problem after a reboot of my server when trying to wake up
one crash and a message
appears: Xeganor disconnecting: RPC Error in AddUIalready read the discussions about it she was of no use to me.
get error message (I think it has a report) appears in the console: -
Do you have this folders on your server, Inbound.cs, Inbound.json. ?
-
Wulf
Community Admin
The Inbound plugin has no CUI usage, which is what this error is from. AddUI = Rust’s CUI
The FileStorage error means that the plugin is also using Rust’s FileStorage for images.
-
Also it worked on my server, For some reason
-
Wulf
Community Admin
It wouldn’t have been the same error then, because it’s impossible for Inbound to trigger those errors.
-
Im just giving advice for what he can do, No need to destroy my comment either, Sure, But when my server crashed
and players got kicked, I deleted Inbound then the server was smooth. -
Wulf
Community Admin
Just clarifying that it wouldn’t cause these particular errors, no need to get defensive. If you had an error that was caused by it, it would be related to the
command sending to players that aren’t admin for the arrow, not from UI or file storage. -
True im not defensive,
Can you take your time to remove the message ? If im taking so wrong whit this problem…
-
Wulf
Community Admin
If you are having an issue with Inbound, simply disable the arrow in the config file. The OP’s error is something they’ll have to do some testing to find the
exact plugin causing it. -
Yes. but how to fix this problem because can not connect
-
Wulf
Community Admin
You’d need to remove plugins to test which one may be causing the issue. I’d start with ones that offer UI and such.
-
it’s a saying that offers a user interface ?
-
Wulf
Community Admin
Examples:
- SignArtist (file storage)
- ImageLibrary (file storage)
- ServerRewards (file storage + UI)
Unknown parent #3
Comments
Bombardir commented Jun 13, 2015
Latest updates broke my UI.. I have problems with error ‘Unknown parent’. My json:
[
<
«name»: «MainPanel»,
«components»: [
<
«type»: «UnityEngine.UI.Image»
>,
<
«type»: «RectTransform»,
«anchormin»: «0.2 0.2»,
«anchormax»: «0.8 0.8»
>
]
>,
<
«name»: «ActivePanel»,
«parent»: «MainPanel»,
«components»: [
<
«type»: «UnityEngine.UI.Button»,
«command»: «. »
>,
<
«type»: «RectTransform»,
«anchormin»: «0.2 0.2»,
«anchormax»: «0.8 0.8»
>
]
>,
<
«name»: «TitlePanel»,
«parent»: «ActivePanel»,
«components»: [
<
«type»: «UnityEngine.UI.Text»,
«text»: «. «,
«align»: «MiddleCenter»,
«fontSize»: 32
>
]
>
]
Error: ‘AddUI: Unknown parent: ActivePanel’
P.S. It’s not real json (real is too big), but an example.
Previously all was okay, but with new updates it’s not working.
The text was updated successfully, but these errors were encountered:
AlexALX commented Jun 14, 2015
Can confirm issue. I’m also having problems even with default json code what are inside CommunityEntity.UI.cs.
When run default code first time — everything ok, button have text and all works. But after close it and open again — i’m getting in console «AddUI: Unknown parent: Button88», and button don’t have text anymore. After reconnect to server you again can see text on button first time, but not second etc.
ZuenTheMan commented Jun 14, 2015
Confirmed as well.
kemhost commented Jun 14, 2015
Also confirm that the problem.
Fix it as soon as possible
SannyOK commented Jun 14, 2015
Agree with that! Need to be fixed!
ZuenTheMan commented Jun 14, 2015
Further investigation shows that the UI is not properly being destroyed at all. I did some testing on the naming of each component and it seems that if you generate a random name every time the server sends the UI it will 100% always show up.
So instead calling it something static such as «TestPanel7766» you should make it unique every time it gets called like «TestPanel7766» | «TestPanel7767» | «TestPanel7768» and so on.
This is only a temp solution for those that requires it to work asap.
Bombardir commented Jun 21, 2015
Latest update haven’t fixed this error.
ZuenTheMan commented Jun 21, 2015
I made a Pull Request to fix the issue but was turned down so lets hope they can find a similar fix at least! 🙂
virtyvoid commented Jul 4, 2015
@garrynewman Will this be ever fixed? 🙂
Test case: F1 > cui.test > «YES» > cui.test = «AddUI: Unknown parent: . » and missing text on the button.
For now, every UI developer is forced to make a random name for the button.
It’s a pain in the ass and probably a memory leak too.
ZuenTheMan commented Jul 5, 2015
@virtyvoid This is not directly a ‘real’ memory leak. The list that stores the GameObject of each UI component is not being removed from the list. The reason for generating a random name with every UI call is because the list already has the old name stored.
virtyvoid commented Jul 5, 2015
@ZuenTheMan Well, thanks for clarifying, i’ve read your article too.
But unfortunately the problem persists. I hope they will add the problem to their TODO list at least.
Viproz commented Jul 28, 2015
This issue is fixed with my PR, tested it in Unity already
ZuenTheMan commented Jul 28, 2015
You have more of a rewrite all the original code instead of fixing the single dictionary list that is causing the issue. Also why change how the current JSON works? UI can easily be nested under parent UI by using «name» and «parent».
[edit]
I checked your code and I saw some issues. I just read through them and have not tested them.
Viproz commented Jul 28, 2015
The way it was stored made no sense, had to completely change it
For the json I changed it because it made no sense to do it like that, you couldn’t see any structure or anything
Note that you can more than ever change some UI parts, you just need a path with named object if you want to be able to destroy it (like MainPanel/Image/Button)
Источник
Working with Oxide’s new «CUI Helper»
LaserHydra
How does that work? Maybe give an example code or something like that? Would be helpful. Thanks.
Wulf Community Admin
https://github.com/OxideMod/Oxide/blob/master/Oxide.Game.Rust/RustCui.cs
LaserHydra
are there examples or do I need to just try out lol
[DOUBLEPOST=1438877066][/DOUBLEPOST]I can’t get it to work lol.
Nogrod
really simple one i used to try things out:
ojrask
@Nogrod: how can I access the `Oxide.Game.Rust.Cui` namespace in JavaScript? Using `importNamespace(‘Cui’) or something?
Wulf Community Admin
ojrask
Alrighty, I’ll make a thread if something doesn’t work as expected.
SwipoStyle
How to use new line (‘n’) for text?
‘n’ method not working, and
🙁
How to destroy elements?
Nogrod
havn’t tried a new line so far, i’ll check it if there is time and no one else is faster
, but to destroy elements you need to pass the name:
SwipoStyle
What is an element name?
Please, state it from your example above
SwipoStyle
LaserHydra
I got into some CUI playing today .. so i decided to set it to HitmarkerGUI
With json i was doing (Overlay and type RawImage)
I get Check this screenshot! (click it) . I kind of understand the helper but not that much.
SwipoStyle
I got into some CUI playing today .. so i decided to set it to HitmarkerGUI
With json i was doing (Overlay and type RawImage)
I get Check this screenshot! (click it) . I kind of understand the helper but not that much.
Nogrod
Okay i started understanding the CUI helper.. its not that hard.
I have a problem tho, everytime that i display the ui/execute the command «test»
It kicks me with a reason RPC Error: addui
How do i add my ui
Wulf Community Admin
Okay i started understanding the CUI helper.. its not that hard.
I have a problem tho, everytime that i display the ui/execute the command «test»
Источник
Unknown parent #3
Comments
Bombardir commented Jun 13, 2015
Latest updates broke my UI.. I have problems with error ‘Unknown parent’. My json:
[
<
«name»: «MainPanel»,
«components»: [
<
«type»: «UnityEngine.UI.Image»
>,
<
«type»: «RectTransform»,
«anchormin»: «0.2 0.2»,
«anchormax»: «0.8 0.8»
>
]
>,
<
«name»: «ActivePanel»,
«parent»: «MainPanel»,
«components»: [
<
«type»: «UnityEngine.UI.Button»,
«command»: «. »
>,
<
«type»: «RectTransform»,
«anchormin»: «0.2 0.2»,
«anchormax»: «0.8 0.8»
>
]
>,
<
«name»: «TitlePanel»,
«parent»: «ActivePanel»,
«components»: [
<
«type»: «UnityEngine.UI.Text»,
«text»: «. «,
«align»: «MiddleCenter»,
«fontSize»: 32
>
]
>
]
Error: ‘AddUI: Unknown parent: ActivePanel’
P.S. It’s not real json (real is too big), but an example.
Previously all was okay, but with new updates it’s not working.
The text was updated successfully, but these errors were encountered:
AlexALX commented Jun 14, 2015
Can confirm issue. I’m also having problems even with default json code what are inside CommunityEntity.UI.cs.
When run default code first time — everything ok, button have text and all works. But after close it and open again — i’m getting in console «AddUI: Unknown parent: Button88», and button don’t have text anymore. After reconnect to server you again can see text on button first time, but not second etc.
ZuenTheMan commented Jun 14, 2015
Confirmed as well.
kemhost commented Jun 14, 2015
Also confirm that the problem.
Fix it as soon as possible
SannyOK commented Jun 14, 2015
Agree with that! Need to be fixed!
ZuenTheMan commented Jun 14, 2015
Further investigation shows that the UI is not properly being destroyed at all. I did some testing on the naming of each component and it seems that if you generate a random name every time the server sends the UI it will 100% always show up.
So instead calling it something static such as «TestPanel7766» you should make it unique every time it gets called like «TestPanel7766» | «TestPanel7767» | «TestPanel7768» and so on.
This is only a temp solution for those that requires it to work asap.
Bombardir commented Jun 21, 2015
Latest update haven’t fixed this error.
ZuenTheMan commented Jun 21, 2015
I made a Pull Request to fix the issue but was turned down so lets hope they can find a similar fix at least! 🙂
virtyvoid commented Jul 4, 2015
@garrynewman Will this be ever fixed? 🙂
Test case: F1 > cui.test > «YES» > cui.test = «AddUI: Unknown parent: . » and missing text on the button.
For now, every UI developer is forced to make a random name for the button.
It’s a pain in the ass and probably a memory leak too.
ZuenTheMan commented Jul 5, 2015
@virtyvoid This is not directly a ‘real’ memory leak. The list that stores the GameObject of each UI component is not being removed from the list. The reason for generating a random name with every UI call is because the list already has the old name stored.
virtyvoid commented Jul 5, 2015
@ZuenTheMan Well, thanks for clarifying, i’ve read your article too.
But unfortunately the problem persists. I hope they will add the problem to their TODO list at least.
Viproz commented Jul 28, 2015
This issue is fixed with my PR, tested it in Unity already
ZuenTheMan commented Jul 28, 2015
You have more of a rewrite all the original code instead of fixing the single dictionary list that is causing the issue. Also why change how the current JSON works? UI can easily be nested under parent UI by using «name» and «parent».
[edit]
I checked your code and I saw some issues. I just read through them and have not tested them.
Viproz commented Jul 28, 2015
The way it was stored made no sense, had to completely change it
For the json I changed it because it made no sense to do it like that, you couldn’t see any structure or anything
Note that you can more than ever change some UI parts, you just need a path with named object if you want to be able to destroy it (like MainPanel/Image/Button)
Источник
Solved Kicked: RPC Error: onprojectileattack (outdated Rust)
how to fix this error (player got kicked for shooting with a weapon)
MissingFieldException: Field ‘ProtoBuf.Attack.hitItem’ not found.
7x.2xx.x.x76:5xxx1/76xx119xxxxx48xx0/PxxGaxxr32x kicked: RPC Error: onprojectileattack
[Oxide] 23:46 [Info] [Notifier] [K9] PxxGaxxr32x left the server
MissingFieldException: Field ‘ProtoBuf.Attack.hitItem’ not found.
deadlisniper
I come to you because I do the update but since I get this error.
MissingFieldException: Field ‘ProtoBuf.Attack.hitItem’ not found.
would you have a solution please ?
SuperVista
I just put the tp plugin inside of the correct directory it was working but now it won t work for examples after i type ./tpr «name» nothink happen but nothink for real like if i never typed this think . can someone help me to fix that ?
-BoB,Sorry for my bad english
[GGX]ItsJokaful
same here
when a player hit something
kicked: RPC Error: on projectileattack
MissingFieldException: Field ‘ProtoBuf.Attack.hitItem’ not found.
[GGX]ItsJokaful
DylanSMR
Re-install in the correct directory(Straight from forum), if that doesn’t work try and re-install oxide.
OfficerJAKE
Try remove and reinstall the mod..
[DOUBLEPOST=1458865286][/DOUBLEPOST]If this happened this morning. Then you most likely have not updated oxide today. Oxide is updated every time rust is..
Tekujichifukashikuru
update the server itself through steamcmd.
leigh
im getting this come up whenever i shoot or hit anything (Reason: RPC Error: onprojectileattack) can anyone help? iv updated oxide but still happening
everytime i shoot or hit an object with a weapon or axe it shows leigh left the server. (Reason: RPC Error: playerattack) admins and players its happening to so iv reinstalled oxide but still happens can anyone help?
Wulf Community Admin
im getting this come up whenever i shoot or hit anything (Reason: RPC Error: onprojectileattack) can anyone help? iv updated oxide but still happening
everytime i shoot or hit an object with a weapon or axe it shows leigh left the server. (Reason: RPC Error: playerattack) admins and players its happening to so iv reinstalled oxide but still happens can anyone help?
leigh
i just updated oxide, because updating the server wipes it and i didnt want to wipe the server but looks like i might have to
Wulf Community Admin
leigh
ok i will update my server then do oxide again thank you
deadlisniper
I ‘m updating my server then oxide but it still does not go because I always mistake you have a solution?
Источник
-
#122
это понятно но она когда вышла? Если ты покупаешь плагины, то я думаю их надо обновлять хотя бы 2-3 дня после обновы …
- 7 Дек 2017
- 1,952
- 1
- 205
- 263
-
#123
Обновление появится в ближайшее время
-
#124
RPC Error in AddUI и кто это будет теперь фиксить???
Незнаю у меня всё норм;3 Что то значит неправильно сделал….
-
#125
RPC Error in AddUI и кто это будет теперь фиксить???
Хороший вопрос
-
#126
Незнаю у меня всё норм;3 Что то значит неправильно сделал….
а что там можно не так сделать? Закинуть в папку и все?
-
#127
а что там можно не так сделать? Закинуть в папку и все?
Хз, но у меня всё норм пашет
- 7 Дек 2017
- 1,952
- 1
- 205
- 263
-
#128
Хз, но у меня всё норм пашет
Она работает, но им обнову подавай, а всего лишь надо чтобы карта была загружена и не будет той ошибки.
-
#129
Она работает, но им обнову подавай, а всего лишь надо чтобы карта была загружена и не будет той ошибки.
я ее включил, но она теперь не вырубаетса
-
#130
я ее включил, но она теперь не вырубаетса
Ну что еще можно сказать ну значит криворукий…. Почему у меня работает и нет этой фигни? Извини за оскорбление ну реал, значит что то неправильно поставил, прописал или что то в этом духе
-
#131
я уже сделал … просто если инструкцию не пишут про плагин, то как можно узнать, куда какое файлы пихать
- 7 Дек 2017
- 1,952
- 1
- 205
- 263
-
#132
я уже сделал … просто если инструкцию не пишут про плагин, то как можно узнать, куда какое файлы пихать
Как только дойдут руки добавлю видео инструкцию
-
#133
Как добавить значёк на карту в листи мап это была команда /marker add есть ли тут такая?
- 7 Дек 2017
- 1,952
- 1
- 205
- 263
-
#134
Как добавить значёк на карту в листи мап это была команда /marker add есть ли тут такая?
дал ответ в ЛС
MrFallen
Persona non grata
Администратор
- 14 Дек 2015
- 934
- 2
- 189
- 228
-
#135
Ответ скопируй сюда, кому-нибудь еще пригодится.
- 7 Дек 2017
- 1,952
- 1
- 205
- 263
-
#136
Ответ скопируй сюда, кому-нибудь еще пригодится.
Если вкратце: Вам нужны прямые руки и если чет не работает проверьте всё
- 7 Дек 2017
- 1,952
- 1
- 205
- 263
- 7 Дек 2017
- 1,952
- 1
- 205
- 263
-
#139
А я после обновления сайта не могу уже скачать этот плаг.
- 7 Дек 2017
- 1,952
- 1
- 205
- 263
-
#140
А я после обновления сайта не могу уже скачать этот плаг.
Ты покупал? Все покупатели перенесены… Если покупал, скрин в ЛС с почты
-
#41
Я вернулся
Так что здесь все ждите
Прекрасно, было неожиданным видеть сообщение об удалении просто
Kira
Тупо так, и никак больше
Kira
Тупо так, и никак больше
-
#44
Чет не пойму… он автоматом не меняет ник чтоль, в котором запрещенные фразы???
-
#45
Плагин работает?
Единственная команда /nickmanager пишет что у меня нет прав на использование этой команды
-
#46
Плагин работает?
Единственная команда /nickmanager пишет что у меня нет прав на использование этой команды
А пермишн вы себе или своей группе выдали?
-
#47
А пермишн вы себе или своей группе выдали?
да
-
#48
if (!permission.UserHasPermission(player.UserIDString, config.ZealNickManager.PermissionUse))
{
SendReply(player, «У вас нет прав на использование данной команды»);
return;
}
других вариантов не дано) иначе бы не сообщало
-
#49
Если оставить поле с ником пустым то вылетает ошибка, тебя кикает с сервера, а у игрока ник становиться в виде steam id
-
#50
RPC Error in AddUI: Object reference not set to an instance of an object. at JSON.Object.GetString (System.String key, System.String strDEFAULT) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at CommunityEntity.CreateComponents (UnityEngine.GameObject go, JSON.Object obj) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at CommunityEntity.AddUI (BaseEntity+RPCMessage msg) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at CommunityEntity.OnRpcMessage (BasePlayer player, System.UInt32 rpc, Network.Message msg) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at BaseEntity.CL_RPCMessage (System.UInt32 nameID, System.UInt64 sourceConnection, Network.Message message) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Client.OnRPCMessage (Network.Message packet) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Client.OnNetworkMessage (Network.Message packet) [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Facepunch.Network.Raknet.Client.HandleMessage () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Facepunch.Network.Raknet.Client.Cycle () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0 at Client.Update () [0x00000] in <00000000000000000000000000000000>:0
Ошибка при нажатии на никнейм
-
#51
Ошибка при нажатии на никнейм
Полумертвая площадка, с 1 активным разработчиком.
Бесплатный плагин.
Последнее обновление плагина в 2019 году.
Ты реально верил что оно нормально будет работать?
-
#52
до обновления работало
Полумертвая площадка, с 1 активным разработчиком.
Бесплатный плагин.
Последнее обновление плагина в 2019 году.Ты реально верил что оно нормально будет работать?
оно же работало… и я спокойно им пользовался, после апдейта плагин открывает гуишку, но уже при нажатии на никнейм, он вылетает с этой ошибкой
-
#53
Полумертвая площадка, с 1 активным разработчиком.
Бесплатный плагин.
Последнее обновление плагина в 2019 году.Ты реально верил что оно нормально будет работать?
так что ответ такой, да, верил, и он работал. ибо как я более месяца мог им пользоваться?
-
#54
Повезло, что сказать.