The map specified on the command line could not be found как исправить mordhau

The map specified on the command line could not be found как исправить fortnite

Обновлено: 09.02.2023

7 авг. 2018 в 16:49
Error I Get: The map specified on the command line ‘General’.

The map specified on the command line ‘General’ could not be found. Would you like to load the default map instead?
OK Cancel

***This is the error I have been getting for a while now. It does take a very long time for this specific game to boot, but when started it runs fine on recomended settings from Nvidia Geforce-the same as my other games.
When I boot this game — task manager says Killingfloor 2 Not Responding. If I just let it sit it will boot after aproximately 3 or 4 minutes of going from normal to not responding (viewed in task manager). In my task bar the KF2 window is there but it is all white inside the window.
—AFTER this extended waiting period where task manager says KF2 Not responding then to normal then Not Reponding, et cetera; — when I am eventually able to click OK, the game goes to the Hardsuit Labs screen and other splash screens—, and runs fine with no issues ***

Network connection troubleshooting

Epic Games Server Status

Check the Epic Games Server Status page to make sure all systems are operational. If the issue you’re experiencing is related to an outage or system-wide issue, you won’t be able to connect to Fortnite until the outage or issue is resolved.

Set matchmaking region to Auto

Setting your matchmaking region set to Auto will connect you to the servers that provide you the lowest latency or ping.

  1. Launch Fortnite.
  2. Click Battle Royale.
  3. Click the menu button in the top right.
  4. Click Settings.
  5. Click the gear icon at the top.
  6. Set the Matchmaking Region to Auto.

Packet loss

Packet loss occurs when one or more packets of data sent from your computer to our servers and back again fail to reach their destination. Here is a command line option that may fix your packet loss:

If you continue to have packet loss, reach out to your internet service provider for further assistance.

Console connection troubleshooting

If you are playing on a console, try our standard networking troubleshooting here.

If your console continues to have connection issues, we recommend reaching out to your console manufacturer for additional help.

Unable to login error message

Решение проблем с разрывами соединения

Состояние серверов Epic Games

Проверьте состояние серверов Epic Games на соответствующей странице, чтобы убедиться, что все системы работают. Если возникшая проблема вызвана системным отключением или сбоем, вы не сможете подключиться к Fortnite, пока работа системы не будет восстановлена.

Установите регион подбора игроков в автоматический режим

При выборе подбора игроков в автоматическом режиме вы будете подключены к серверам с минимальной сетевой задержкой.

  1. Запустите Fortnite.
  2. Выберите «Королевская битва».
  3. Щёлкните по значку меню в правом верхнем углу экрана.
  4. Выберите «Настройки».
  5. Щёлкните по значку шестерёнки.
  6. Установите регион подбора игроков в автоматический режим.

Потеря пакетов

Если потеря пакетов продолжится, за дельнейшей помощью обратитесь к своему провайдеру.

Устранение неполадок в консольной версии Fortnite

Если вы играете на консоли, изучите наши стандартные способы устранения неполадок по этой ссылке.

Если вы продолжаете испытывать проблемы при игре на консоли, советуем обратиться за дополнительной помощью к производителю консоли.

Такое случается, когда система не отвечает минимальным требованиям для игры в Fortnite. С минимальными требованиями можно ознакомиться по этой ссылке.

Устранение неполадок на ПК или Mac

Убедитесь, что ваша система отвечает требованиям для запуска Fortnite

Чтобы насладиться Fortnite, убедитесь, что ваш компьютер удовлетворяет минимальным требованиям для запуска игры. В этой статье представлены системные требования для Fortnite и рассказано, как убедиться в соответствии вашего устройства этим требованиям.

Проверка файлов игры

Проверка файлов игры позволяет убедиться, что все файлы на месте и не повреждены. Если файлы отсутствуют или повреждены, будет выполнена их повторная загрузка через программу запуска Epic Games.

Запустите программу запуска Epic Games от имени администратора

Благодаря запуску программы от имени администратора можно обойти ограничения на некоторые действия, установленные для обычного пользователя на вашем компьютере.

  1. Щёлкните правой кнопкой мыши по ярлыку программы запуска Epic Games.
  2. Выберите «Запуск от имени администратора».
  3. Запустите Fortnite.

Обновите драйверы видеокарты

Обновления драйверов регулярно выпускаются производителями видеокарт для исправления ошибок и улучшения производительности. Мы настоятельно советуем установить самый свежий драйвер для вашей видеокарты, чтобы получить лучшее впечатление от игры Fortnite. Можно Последние драйверы можно найти, перейдя на веб-сайт производителя видеокарт по этим ссылкам:

Отключение приложений, работающих в фоновом режиме

Иногда приложения, работающие в фоновом режиме, вызывают сбои или ухудшают производительность при игре в Fortnite. Следуйте советам, указанным в этой статье, чтобы убедиться, что приложения, работающие в фоновом режиме, выключены.

Восстановление распространяемых пакетов Visual C++

Для игры в Fortnite необходимы распространяемые пакеты Visual C++. Убедитесь, что они установлены и не повреждены.

  1. Загрузите все распространяемые пакеты Visual C++ по этой ссылке.
  2. Не забудьте загрузить обе версии: x64 и x86.
  3. По окончании загрузки запустите файлы и выберите «Восстановить».
    Примечание: При отсутствии варианта «Восстановить» выполните обычную установку, следуя инструкциям на экране.
  4. Как только файлы будут восстановлены, перезагрузите компьютер.
  5. Перезапустите Fortnite.

Настройте режим совместимости

Настройка режима совместимости может помочь устранить неполадки в Fortnite.

  1. Перейдите в папку с бинарными файлами Fortnite (по умолчанию: C:Program FilesEpic GamesFortniteFortniteGameBinariesWin64)
  2. Найдите файл FortniteClient-Win64-Shipping.exe.
  3. Щёлкните по нему правой кнопкой мыши, а затем выберите «Свойства».
  4. Щёлкните по вкладке «Совместимость».
  5. Отметьте пункт «Запустить программу в режиме совместимости с:».
  6. Убедитесь, что выбрана ОС Windows 8.
  7. Отметьте пункт «Отключить оптимизацию во весь экран».
  8. Нажмите «Применить».
  9. Нажмите OK.
  10. Перезапустите Fortnite.

Используйте DirectX 11;

Если вы используете DirectX 12 и испытываете проблемы при игре в Fortnite, попробуйте переключиться на DirectX 11.

  1. Откройте программу запуска Epic Games.
  2. Выберите «Настройки».
  3. Прокрутите вниз и раскройте подраздел Fortnite.
  4. Поставьте галочку у пункта «Дополнительные параметры командной строки».
  5. Введите d3d11, а затем перезапустите Fortnite.

PC or Mac Troubleshooting

Verify your system meets the requirements to run Fortnite

To enjoy the best experience in Fortnite your computer should meet the minimum requirements to run it. This article contains the requirements for Fortnite and how to verify if you meet them.

Verify your game files

Run the Epic Games Launcher as an Administrator

Running the Epic Games Launcher as an Administrator may help since it bypasses the User Access Control which prevents certain actions from taking place on your computer.

  1. Right-click your Epic Games Launcher shortcut.
  2. Click Run as administrator.
  3. Launch Fortnite.

Update your video card drivers

Disable background applications

Sometimes background applications cause issues or reduce performance when you try to play Fortnite. Follow the steps in this article to make sure any background applications are disabled.

Repair Visual C++ Redistributables

The Visual C++ Redistributables are required to be able to run Fortnite. Make sure these are installed and/or repaired.

  1. Download all the Visual C++ Redistributables here.
  2. Make sure to download both the x64 and x86 versions.
  3. Once the download completes, run the executable files and choose Repair.
    Note: If there is no Repair option, proceed with the normal installation using the on-screen instructions.
  4. Once the repair completes, restart your computer.
  5. Relaunch Fortnite.

Adjust compatibility mode

Adjusting the compatibility mode for Fortnite may resolve your issue.

  1. Navigate to your Fortnite binaries directory (Default: C:Program FilesEpic GamesFortniteFortniteGameBinariesWin64)
  2. Locate FortniteClient-Win64-Shipping.exe.
  3. Right-click it, and then click Properties.
  4. Click Compatibility.
  5. Check the box next to Run this program in compatibility mode for.
  6. Make sure Windows 8 is selected.
  7. Check the box next to Disable fullscreen optimizations.
  8. Click Apply.
  9. Click OK.
  10. Relaunch Fortnite.

Use DirectX 11

If you are using DirectX 12 and having issues playing Fortnite you can switch to DirectX 11.

  1. Open the Epic Games Launcher.
  2. Click Settings.
  3. Scroll down and expand Fortnite.
  4. Check the box for Additional Command Line Arguments.
  5. Enter d3d11, and then relaunch Fortnite.

По-прежнему испытываете трудности?

New comments cannot be posted and votes cannot be cast

I have the same problem. Does anyone have a fix?

if you go into epic games launcher and click on the game. Hit verify. It fixed it for me.

Should there be a need, members of the Epic Games Community Team may reach out to you with additional questions.

This action was performed automatically and the bot is unable to determine if your post meets the criteria. r/FortNiteBR moderators are unaffiliated with Epic Games, and are in no way associated with the Epic Games Community Team that may reach out to users. Please contact the moderators of r/FortNiteBR if you have an issue with the subreddit

I am a bot, and this action was performed automatically. Please contact the moderators of this subreddit if you have any questions or concerns.

Как устранить сбои и технические неполадки в Fortnite

Прежде чем приступить к любым из описанных ниже действий, изучите нашу доску Trello, посвященную игровым проблемам, и узнайте о них подробнее. Эта доска регулярно обновляется нашими комьюнити-менеджерами, и туда вносятся сведения о самых значимых известных неполадках в «Королевской битве», творческом режиме, «Сражении с Бурей» и мобильной версии игры. Если проблема, с которой вы столкнулись, указана на нашей доске, значит, нужно лишь дождаться, пока мы выпустим обновление с исправлением. Если же на нашей доске нет неполадки, с которой вы встретились, выполните следующие шаги.

Still having trouble?

Устранение неполадок на консолях и мобильных устройствах

Не получается ввести имя пользователя на Nintendo Switch

Если у вас не получается ввести имя пользователя при создании учётной записи Epic Games на Nintendo Switch, попробуйте ввести его с использованием касания на консоли или вставить консоль в док-станцию и воспользоваться контроллером.

Переустановите Fortnite

Консоли и мобильные устройства — закрытые системы, а значит, существует не так много способов решить возникшие на них проблемы. Самый обычный способ устранить проблему — переустановить Fortnite. Здесь вы найдёте подробные инструкции по переустановке приложения на Android и iOS.

Android

  1. Нажмите и удерживайте значок Fortnite.
  2. Выберите «Удалить».
  3. Перейдите в Google Play Store или на веб-сайт Epic Games, чтобы загрузить программу установки и переустановить Fortnite.

Советы по переустановке Fortnite на консоли можно найти на веб-сайте производителя консоли:

Console or mobile troubleshooting

Unable to enter a username on Nintendo Switch

Reinstall Fortnite

Android:

  1. Press and hold the Fortnite icon.
  2. Tap Uninstall.
  3. Visit the Epic Games website to download the installer and reinstall Fortnite.

Читайте также:

      

  • Ultimate doom что это
  •   

  • Dark souls 2 сколько главных костров
  •   

  • Сколько стоит call of duty modern warfare 3
  •   

  • Что делать если твой парень играет в доту
  •   

  • Ambient occlusion что это в assassins creed

ok i tried cooking the map to make sure it works before make, package the game, before some people said i would just need to make it, compile but since i later will probably need scripting it concerns me that it can’t even find the map, asks me if i want to use the default map

so i was wondering if there was a technique to fix this issue?

as far as i can tell cook is used for compiling maps together but so far when i have tried to cook my map so i can make it then it tells me that the file can’t be found even with a notepad added to import the map via the list

also i currently need feedback on fixing this since i’m undergoing important research

below is the command feedback from fontend:

[COMMANDLET ‘UDK.exe make’ STARTED IN »] December 14, 7:08 PM

Init: Version: 7546
Init: Epic Internal: 0
Init: Compiled (32-bit): Nov 18 2010 15:25:46
Init: Command line:
Init: Base directory: C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32
Init: Character set: Unicode
Log: Executing Class UnrealEd.MakeCommandlet
No scripts need recompiling.

Success — 0 error(s), 0 warning(s)
Execution of commandlet took: 5.27 seconds

[COMMANDLET ‘UDK.exe make’ SUCCEEDED] December 14, 7:08 PM

[COMMANDLET ‘UDK.exe CookPackages -platform=PC «DM-TestRun» -MT -full -languageforcooking=INT -noloccooking’ STARTED IN »] December 14, 7:08 PM

Init: Version: 7546
Init: Epic Internal: 0
Init: Compiled (32-bit): Nov 18 2010 15:25:46
Init: Command line: -platform=PC «DM-TestRun» -MT -full -languageforcooking=INT -noloccooking
Init: Base directory: C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32
Init: Character set: Unicode
Log: Executing Class UnrealEd.CookPackagesCommandlet
Cooking with SEPARATE Lighting TextureFileCache…
Cooking with SEPARATE Character TextureFileCache…
Deleting: ….UDKGameCookedPCGFxUDKFrontEnd_SF.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCMapsEnvyEntry.udk
Deleting: ….UDKGameCookedPCMapsUDKFrontEndMap.udk
Deleting: ….UDKGameCookedPCCharTextures.tfc
Deleting: ….UDKGameCookedPCCore.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCEngine.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCGameFramework.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCGFxUI.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCGFxUIEditor.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCGlobalPersistentCookerData.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCGlobalShaderCache-PC-D3D-SM3.bin
Deleting: ….UDKGameCookedPCGlobalShaderCache-PC-D3D-SM4.bin
Deleting: ….UDKGameCookedPCGlobalShaderCache-PC-D3D-SM5.bin
Deleting: ….UDKGameCookedPCGuidCache.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCIpDrv.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCLighting.tfc
Deleting: ….UDKGameCookedPCOnlineSubsystemSteamworks.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCRefShaderCache-PC-D3D-SM3.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCRefShaderCache-PC-D3D-SM4.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCRefShaderCache-PC-D3D-SM5.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCStartup.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCStartup_LOC_INT.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCTextures.tfc
Deleting: ….UDKGameCookedPCUDKBase.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCUDKBase_LOC_INT.upk
Deleting: ….UDKGameCookedPCUnrealEd.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCUTEditor.u
Deleting: ….UDKGameCookedPCUTGame.u

GeneratePersistentMapList> Clearing existing lists
Failed to find package DM-TESTRUN
There are 0 levels to process
Error, Failed to find package DM-TestRun for cooking…
Adding level ….UDKGameContentMapsUDKFrontEndMap.udk for cooking…
Adding package ….UDKGameContentGFxUDKFonts.upk for cooking…
Adding level ….UDKGameContentMapsEnvyEntry.udk for cooking…
Adding package ….UDKGameContentGFxUDKFrontEnd.upk for cooking…
Materials will be cleaned up…
StaticMesh materials will be cleaned up…
*** Ignoring mutithreaded, less than quadcore.
Cooking [Seekfree] Core
Cooking [Seekfree] Engine
Cooking [Seekfree] GFxUI
Cooking [Seekfree] GameFramework
Cooking [Seekfree] UnrealEd
Cooking [Seekfree] GFxUIEditor
Cooking [Seekfree] IpDrv
Cooking [Seekfree] UDKBase
Cooking [Seekfree] UTGame
Cooking [Seekfree] UTEditor
Cooking [Seekfree] OnlineSubsystemSteamworks
Cooking [Combined] Startup with:
EngineDebugMaterials
EngineFonts
EngineMaterials
EngineSounds
FX_HitEffects
UDKFonts
SoundClassesAndModes
UI_Fonts
UI_Fonts_Final
Cooking [Seekfree Standalone] UDKFrontEnd_SF from UDKFrontEnd
Cooking [Seekfree] EnvyEntry
Failed to find supported game type(s) for EnvyEntry
Cooking [Seekfree] UDKFrontEndMap
Failed to find supported game type(s) for UDKFrontEndMap
Forcing UDKFrontEnd into UDKFrontEndMap
Forcing UI_FrontEnd_Art into UDKFrontEndMap
Copying shader cache RefShaderCache-PC-D3D-SM3.upk
Copying shader cache RefShaderCache-PC-D3D-SM4.upk
Copying shader cache RefShaderCache-PC-D3D-SM5.upk

TotalTime 324.05 seconds
CreateIniFiles 0.00 seconds
LoadSectionPackages 0.03 seconds
LoadNativePackages 11.77 seconds
LoadDependencies 0.00 seconds
LoadPackages 1.64 seconds
LoadPerMapPackages 0.31 seconds
LoadCombinedStartupPackages 3.63 seconds
CheckDependentPackages 0.00 seconds
CleanupMaterialsTime 0.00 seconds
Load ShaderCache 0.00 seconds
Save ShaderCache 0.08 seconds
Copy ShaderCache 280.49 seconds
RHI shader compile time 0.00 seconds
PS3 0.00 seconds
XBOXD3D 0.00 seconds
PCD3D_SM3 0.00 seconds
PCD3D_SM4 0.00 seconds
PCD3D_SM5 0.00 seconds
CookTime 1.61 seconds
CookPhysics 0.09 seconds
CookTexture 1.04 seconds
CookSound 0.00 seconds
CookSoundCue 0.00 seconds
LocSound 0.04 seconds
CookMovie 0.00 seconds
CookStrip 0.10 seconds
CookSkeletalMesh 0.02 seconds
CookStaticMesh 0.01 seconds
PackageSave 7.68 seconds
PrepareForSaving 11.84 seconds
PrepareForSavingTexture 11.23 seconds
PrepareForSavingTerrain 0.00 seconds
PrepareForSavingMaterial 0.00 seconds
PrepareForSavingMaterialInstance 0.00 seconds
PrepareForSavingStaticMeshTime 0.00 seconds
PackageLocTime 0.00 seconds
CollectGarbageAndVerify 1.03 seconds

Regional Stats:
Before Package Iteration 14.43 seconds
Package Iteration 29.00 seconds
Prep Package 0.97 seconds
Initialize Package 5.27 seconds
Finalize Package 22.76 seconds
After Package Iteration 280.67 seconds

Compression Stats:
FArchive::SerializeCompressed time 0.00 seconds
Compressor thread time 0.00 seconds
Compressed src bytes 0 MByte
Compressor dst bytes 0 MByte

TFC Data Saved 32 MByte
TFC Data Reused 224 MByte

PersistentFaceFX Stats:
Total time 0.03 seconds
Determination time 0.03 seconds
Generation time 0.00 seconds

Game-specific Cooking Stats:

GameContent Stats:
Total time 0.01 seconds
Init time 0.01 seconds
Common init time 0.00 seconds
List generation time 0.00 seconds
Common generation time 0.00 seconds
Package generation time 0.00 seconds
Common package generation time 0.00 seconds

ForcedContent Stats:
Total time 0.09 seconds

Warning/Error Summary
———————
Error, Failed to find package DM-TestRun for cooking…

Failure — 1 error(s), 0 warning(s)
Execution of commandlet took: 325.77 seconds

ALSO getting this problem when i try making it:
[COMMANDLET ‘UDK.exe make -full’ STARTED IN »] December 14, 10:00 PM

Init: Version: 7546
Init: Epic Internal: 0
Init: Compiled (32-bit): Nov 18 2010 15:25:46
Init: Command line: -full
Init: Base directory: C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32
Init: Character set: Unicode
Log: Executing Class UnrealEd.MakeCommandlet
Warning, Failed to delete ….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u
Warning, Failed to delete ….UDKGameScriptUTGameContent.u
———————Core — Release———————
Analyzing…
Scripts successfully compiled — saving package ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptCore.u’
———————Engine — Release———————
Analyzing…
Scripts successfully compiled — saving package ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptEngine.u’
———————GFxUI — Release———————
Analyzing…
Scripts successfully compiled — saving package ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptGFxUI.u’
———————GameFramework — Release———————
Analyzing…
Scripts successfully compiled — saving package ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptGameFramework.u’
———————UnrealEd — Release———————
Analyzing…
Scripts successfully compiled — saving package ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptUnrealEd.u’
———————GFxUIEditor — Release———————
Analyzing…
Scripts successfully compiled — saving package ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptGFxUIEditor.u’
———————IpDrv — Release———————
Analyzing…
Scripts successfully compiled — saving package ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptIpDrv.u’
———————OnlineSubsystemPC — Release———————
Package OnlineSubsystemPC has stripped source, recompiling
Warning, Failed to delete ….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u
Warning, Failed to delete ….UDKGameScriptUTGameContent.u
Analyzing…
Scripts successfully compiled — saving package ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’
Warning, DeleteFile was unable to delete ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’, retrying… (GetLastE-r-r-o-r: 32)
Error, Error deleting file ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’ (GetLastError: 32)
Warning, DeleteFile was unable to delete ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’, retrying… (GetLastE-r-r-o-r: 32)
Error, Error deleting file ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’ (GetLastError: 32)
Error, Error saving ‘….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’
Package saving failed.

Warning/Error Summary
———————
Error, Error deleting file ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’ (GetLastError: 32)
Error, Error saving ‘….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’
Warning, Failed to delete ….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u
Warning, Failed to delete ….UDKGameScriptUTGameContent.u
Warning, DeleteFile was unable to delete ‘C:UDKUDK-2010-11BinariesWin32….UDKGameScriptOnlineSubsystemPC.u’, retrying… (GetLastE-r-r-o-r: 32)

Failure — 3 error(s), 6 warning(s)
Execution of commandlet took: 46.43 seconds

[COMMANDLET ‘UDK.exe make -full’ FAILED] December 14, 10:01 PM

Edited by: Ronnie42

🧹LOADOUT MANAGER 📁

Created by 2cool
Updated by Solved

PLEASE PAY ATTENTION TO THE INSTALLATION PROCESS

SUMMARY 📜

This mod lets you organize your loadouts, create categories, and search through your list easily to play one.

It has a Server Vault feature where you can grab public loadouts and submit yours to the server, and a save system.

This mod is both a local and server mod. You can use it on any server including official ones, or in the main menu (to avoid AFK kick).

USER GUIDE 🚏

Use Shift or Ctrl to select multiple ones, Drag & Drop to move them, Double click on one to play it.

The changes you do are not instantly saved to Mordhau. They are applied when you press Apply or when you double click on a loadout to play it.
An initial backup is automatically created (see Files tab), so you can mess around with no danger.

INSTALLATION 🔧

If you own a server and want to add this mod :

1. Shut down your server.

2. Open your server’s Game.ini file.

3. Add this to the section [/Script/Mordhau.MordhauGameSession]

4. Add this to the section [/Script/Mordhau.MordhauGameMode]

SpawnServerActorsOnMapLoad=/Game/Mordhau/Maps/LoadoutsManager/ServerVault/ServerVault.ServerVault_C

5. Save the Game.ini file and boot up your server.

If you want to use it anywhere, install it as a local mod with Cswic’s Clientside Mod Autoloader.

1. Download the LM.pak file from this page and unzip it in Mordhau/Content/CustomPaks. You might have to create the folder.

sans titre

2. Get the Clientside Mod Autoloader file and unzip it in Mordhau/Content/CustomPaks : Download Here

3. Add the following in your game.ini file AT THE BOTTOM OF THE FILE (C:Users->YourWindowsUserName<-AppDataLocalMordhauSavedConfigWindowsClient):

[/Game/Mordhau/Maps/ClientModMap/BP_ClientModLoaderActor.BP_ClientModLoaderActor_C]
ClientMods=/Game/Mordhau/Maps/LoadoutsManager/LoadoutsManager.LoadoutsManager_C

4. Add the following in Engine.ini file (same path as game.ini, bottom of the file) :

[/Script/EngineSettings.GameMapsSettings]
GameDefaultMap=/Game/Mordhau/Maps/ClientModMap/ClientMod_MainMenu.ClientMod_MainMenu

5. Save both files and boot up the game

The mod will be autoloaded everytime you open Mordhau using this method.

If you do not want to use the mod autoloader :

— Download and place the LM pak into the CustomPaks directory (see above for picture)

— Load the game , then in console type «open LoadoutManagerLoad«. It will load the built in level

-You can then disconnect from the level and the Loadout Manager should be in place

This is the release version so any feedback is appreciated, please join discord to do so : Discord.gg

This mod may be incompatible with some local mods
Huge thanks to 2cool for lending me the mod files to fix it and make it alive again

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 8

Все привет. Подскажите в чем может быть ошибка. При упаковке проекта возникает ошибка и вот что написано.

Код:

UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): ********** BUILD COMMAND STARTED **********
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): Running: D:UEUnrealEngine-4.22EngineBinariesDotNETUnrealBuildTool.exe UnrealPak Win64 Development -Project=D:UEPROJECTtesttest.uproject  D:UEPROJECTtesttest.uproject -NoUBTMakefiles  -Manifest=D:UEUnrealEngine-4.22EngineIntermediateBuildManifest.xml -NoHotReload -log=»D:UEUnrealEngine-4.22Engine
ProgramsAutomationToolSavedLogsUBT-UnrealPak-Win64-Development.txt»
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)):   Writing manifest to D:UEUnrealEngine-4.22EngineIntermediateBuildManifest.xml
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)):   Target is up to date
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)):   Total execution time: 23,74 seconds
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): Took 25,859938s to run UnrealBuildTool.exe, ExitCode=0
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): Running: D:UEUnrealEngine-4.22EngineBinariesDotNETUnrealBuildTool.exe test Win64 Development -Project=D:UEPROJECTtesttest.uproject  D:UEPROJECTtesttest.uproject -NoUBTMakefiles  -remoteini=»D:UEPROJECTtest» -skipdeploy -Manifest=D:UEUnrealEngine-4.22EngineIntermediateBuildManifest.xml -NoHotRelo
ad -log=»D:UEUnrealEngine-4.22EngineProgramsAutomationToolSavedLogsUBT-test-Win64-Development.txt»
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)):   ERROR: No target name was specified on the command-line.
PackagingResults: Error: No target name was specified on the command-line.
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): Took 1,9939191s to run UnrealBuildTool.exe, ExitCode=5
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): ERROR: UnrealBuildTool failed. See log for more details. (D:UEUnrealEngine-4.22EngineProgramsAutomationToolSavedLogsUBT-test-Win64-Development.txt)
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)):        (see D:UEUnrealEngine-4.22EngineProgramsAutomationToolSavedLogsLog.txt for full exception trace)
PackagingResults: Error: UnrealBuildTool failed. See log for more details. (D:UEUnrealEngine-4.22EngineProgramsAutomationToolSavedLogsUBT-test-Win64-Development.txt)
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): AutomationTool exiting with ExitCode=5 (5)
UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): BUILD FAILED
PackagingResults: Error: Unknown Error

UATHelper: Packaging (Windows (64-bit)): ERROR: No target name was specified on the command-line.
Про какое имя идет речь, и где что не указано?!

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 4068

See log for more details. (D:UEUnrealEngine-4.22EngineProgramsAutomationToolSavedLogsUBT-test-Win64-Development.txt)

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 8

Смотрел, там тоже не понятно в чем дело.
Вообщем удалил проект, создал заново с таким же названием test и та же самая проблема. Помогло создание нового проекта, только я ему дал другое название и проблема ушла. Чудеса!

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 26

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 26

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 26

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 26

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 26

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 26

Аватара пользователя

Пользователь

Сообщения: 26

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • The lord of the rings the battle for middle earth ошибка при запуске
  • The lord of the rings the battle for middle earth как изменить разрешение
  • The remote server returned an error 530 not logged in
  • The remote server returned an error 504 gateway timeout
  • The remote server returned an error 503 server unavailable